Inbjudan till presentation av NCC:s delårsrapport för det fjärde kvartalet och helåret 2020

NCC:s delårsrapport för det fjärde kvartalet och helåret 2020 kommer att offentliggöras på torsdag den 28 januari. Rapporten kommer att skickas ut och vara tillgänglig på NCC:s hemsida ncc.se/ir omkring klockan 07.10.

Media och kapitalmarknadsrepresentanter är välkomna till en audiocast samma dag klockan 09:00 där vd Tomas Carlsson och CFO Susanne Lithander presenterar resultatet. Presentationen hålls på engelska och nås via ncc.se/ir.

Presentationsmaterial kommer att publiceras på ncc.se/ir omkring klockan 08:00 torsdag den 28 januari, 2021.

Tid: torsdag den 28 januari, 2021 kl 09:00
Plats: https://ncc-live-external.creo.se/210128
Talare: Tomas Carlsson, vd och koncernchef
Susanne Lithander, CFO
Deltagande per telefon: SE: +46 8 566 426 95
UK: +44 333 300 92 74
US: +1 833 526 83 96

Maria Grimberg, Kommunikationsdirektör
+46 70 896 12 88, maria.grimberg@ncc.se

Om NCC. NCC är ett av de ledande byggföretagen i Norden. Som expert på att driva komplexa byggprocesser bidrar NCC till byggande som har en positiv inverkan på kunderna och på samhällets utveckling i stort. Verksamheten omfattar kommersiell fastighetsutveckling, bygg- och infrastrukturprojekt samt produktion av asfalt och stenmaterial. 2019 omsatte NCC 58 miljarder SEK och hade 15 500 anställda. NCC:s aktier är noterade på Nasdaq Stockholm.