NCC Leverantörsportal

Effektivare inköp med rak kommunikation. Leverantörsportalen är ett stöd för att underlätta samarbetet och hantering av dokument mellan NCC och våra leverantörer i samband med upphandling.

I vår leverantörsportal kan du som leverantör:

  • Se alla pågående förfrågningar där ditt företag deltar
  • Se alla dina projektavtal med NCC
  • Hämta bilagor till förfrågningar, avtal och avrop
  • Acceptera eller tacka nej till att delta i en upphandling
  • Lämna anbud på en förfrågan

Under fliken "Inställningar" kan du dessutom:

  • Ändra och lägga till kontaktuppgifter
  • Lägga upp information om ditt företag, synligt för NCCs inköpare
  • Ändra lösenord

Hur får du som leverantör tillgång till leverantörsportalen?

Leverantörsportalen är enbart öppen för de leverantörer som NCCs inköpare eller anbudsingenjörer har bjudit in.
När du har blivit tillagd får du ett mail med inloggningsuppgifter och länk till portalen.

Om du är intresserad av att bli en leverantör till NCC så rekommenderar vi att du tar kontakt med ett projekt som skulle passa din verksamhet. Ett Urval av projekt hittar du här.

Teknisk Support Leverantörsportalen / Projektportalen

Vid frågor kring inloggning