Teknisk Support Leverantörsportalen / Projektportalen
NCC Leverantörsportal
Effektiv och säker upphandling med NCC. Leverantörsportalen är ett stöd för att underlätta samarbetet och hantering av dokument mellan NCC och våra leverantörer i samband med upphandling.
I vår leverantörsportal kan du som leverantör:
- Se alla pågående upphandlingar och projektavtal med NCC
- Hämta bilagor till förfrågningar, avtal och avrop
- Acceptera, avböja eller lämna anbud på en förfrågan
- Lägga upp information om ditt företag, synligt för NCCs inköpare
- Lägga till och ändra uppgifter om ditt företags kontaktpersoner
Hur får du som leverantör tillgång till leverantörsportalen?
Leverantörsportalen är enbart öppen för de leverantörer som NCCs inköpare eller anbudsingenjörer har bjudit in.
När du har blivit tillagd får du ett mail med inloggningsinformation och länk till portalen.
Om du är intresserad av att bli en leverantör till NCC så rekommenderar vi att du tar kontakt med ett projekt som skulle passa din verksamhet. Ett urval av projekt hittar du här.
Vid inloggningsproblem
Fokuslinjen är på engelska, vill du ha hjälp på svenska finns möjlighet att bli uppringd.
Öppettider 07.00 – 17.00
Samtal utanför telefontiderna hanteras nästkommande vardag.
Logga in
Föredragen browser är Microsoft Edge