Sista ansökningsdag: 2024-03-03 - Borås

Norsktalande Vågoperatör till NCC Industry

Ansök här

NCC Industry arbetar med produktion av stenmaterial och asfalt och nu söker vi en engagerad lagspelare till vårt kundcenter. Vi strävar mot att bli branschledande genom att effektivisera och utveckla, med kunden i fokus. Som en del av vårt Customer Center-team kommer du ha en viktigt del i att bidra till detta mål. Vi erbjuder en stöttande miljö för din personliga tillväxt. Välkommen till oss om du vill vara med om något stort - att förbättra vardagen för nuvarande och kommande generationer.

Rollen som Vågoperatör Norge

I rollen som Vågoperatör blir du vår första linje support för vår verksamheten i Norge. Du stöttar kunden vid in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundservice där du tar emot samtal från våg och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom kundcentret vid behov.

Din profil

Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice i exempelvis en shared service enhet eller annan kundservice. Erfarenhet från transport eller teknikbransch ses som meriterande. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter så som försäljning eller liknande. I denna roll arbetar du mot vår verksamheten i Norge och behöver behärska norska i tal och skrift.

Du är ansvarstagande som person, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att möta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datavana främst inom Officepaketet. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet.

Ytterligare information

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering vid vårt kundcenter i Borås. Provanställning kommer att tillämpas.

Kontakt och ansökan

Har du har frågor kring tjänsten? Kontakta Jeanette Björfjäll, Team Manager Norge, på telefon 079 072 87 54 eller mail jeanette.bjorfjall@ncc.se.

Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2024-03-03. Registrera din ansökan och CV nedan.

Varmt välkommen med din ansökan! 

Bygg med oss och få branschens bästa kollegor 

På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. 

Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Du är också en viktig länk för att vi ska kunna forma en allt bättre och mer hållbar byggprocess. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur, grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. 

NCC - ett av de ledande företagen i Norden. 

I enlighet med NCCs säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroll på våra slutkandidater.  

Vi undanber oss vänligen kontakt med rekryterare samt säljare av annons- eller bemanningslösningar. 


Ansök här

Kontaktpersoner: