Vågoperatör

Sista ansökningsdag: 2019-05-04 - Sigtuna

Ansök här

Affärsområde NCC Industry är en nordisk organisation specialiserad på hållbara lösningar inom asfalt, stenmaterial, grundläggning och vägbeläggning. Genom kundanpassade koncept och moderna arbetsmetoder kan vi erbjuda dig ett spännande arbete i en utvecklande miljö

Vårt affärsområde NCC Industry är inne i en spännande fas och vi har startat en Nordisk Service Center organisation för att kunna erbjuda våra kunder den bästa servicen i branschen. Målet är att bli branschens ledande genom att effektivisera, utveckla och producera utifrån kundens önskemål. Service Center organisationens ansvar inkluderar våra fyra nordiska länder.  Nu söker vi dig som är en teamspelare och vill vara med på vår utvecklingsresa! Vi kan erbjuda en vänlig och stöttande miljö där du har möjlighet att växa och utvecklas, samtidigt som du är med om att förbättra vardagen för nuvarande och kommande generationer.

Läs gärna mer om vårt affärsområde Industry här; https://www.ncc.se/om-ncc/ncc-industry


Här är dina nya utmaningar

I rollen som Vågoperatör blir du vår första linje support för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundservice där du tar emot samtal från våg och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom Servicecentrat vid behov.

De här erfarenheterna och kunskaperna önskar vi att du har

Du har erfarenhet från kundservice i exempelvis en shared service enhet eller annan kundservice. Erfarenhet från transport eller teknikbransch ses som mycket meriterande. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter så som försäljning eller liknande.

Du är ansvarstagande som person, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att möta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datavana främst inom officepaketet. Du är en teamspelare med en positiv inställning som du gärna sprider till din arbetsgrupp.

I och med att vårt servicecenter är under uppbyggnad ser vi gärna att du trivs i en miljö som emellanåt är föränderlig och inte helt satt. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service.  Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet.

Ytterligare information
 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, med placering vid vårt servicecenter i Rosersberg. Provanställning kan komma att tillämpas. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2019-05-04.

Vi erbjuder

Här på NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en bra variation på arbetsplatser där du kommer att möta olika typer av utmaningar. Hos oss är det du som påverkar din utveckling.

Vill du veta mer om tjänsten?

Kontakta gärna Servicecenter Manager Susanne Wärnmark på telefon 079-072 76 05 eller mail susanne.warnmark@ncc.se om du har frågor kring tjänsten!

Varmt välkommen med din ansökan!


Ansök här

Kontaktpersoner: